Vřelé nedoporučení – butik Venusi

Táááákže! Jak jsem začátkem minulého měsíce jásala, že budu mít opravenýho a zašitýho křiváka, tak poslyšte mou baladu tesknou (a hlavně strašlivě rozčilenou) o tom, co mi vyvedli v butiku Venusi v Praze na Dejvické 19. A fakt velmi nedoporučuju!

3.10.2013 jsem v butiku Venusi (http://www.venusi.cz/) na Dejvické dala do opravy svého úžasného křiváka, kterého mi daroval před pár lety kamarád. Chtěla jsem opravu podšívky, výslovně včetně kapes, a našít nášivku na pravé rameno. Mladá slečna, která tam byla na kase, mi to spočítala na 1560,- korun, a když jsem navrhla, že dám zálohu a pak doplatek, až to bude hotové, pravila, že ne, že pak tam nebude ona a že by bylo lepší to zaplatit rovnou, že to pak bude bez doplatku. Dala mi termín na 14.10., že to bude trvat tak deset dní.

V daném termínu mi jiná jejich kolegyně sdělila, že švadlena byla nemocná a právě začíná pracovat, a že za týden. Pak to bylo za další týden, ještě odložit, pak po svátcích, v pátek mi blond paní, kterou paní prodavačka oslovovala jako „paní vedoucí“ po telefonátu se švadlenou řekla, že o víkendu to bude hotové a v pondělí 11.11.2013 si můžu pro bundu přijít.

V úterý 12.11. mi bylo řečeno, že druhý den v poledne tam bunda bude.

Dnes, ve čtvrtek 14.11. (protože kupodivu mívám službu v kanceláři a nemůžu trajdat přes půl města do butiku) jsem si přišla pro bundu a s překvapením jsem zjistila, že paní vedoucí po mně chce ještě doplatek na 1840,- Kč, což je nějakých 280,- Kč navíc. Když jsem se zeptala, jaké bude zpozdné, paní vedoucí se naježila a spustila na mě:

„Tohle tady na mě nezkoušejte! Já moc dobře vím, kdo jste a o co vám tu jde! Ta bunda má cenu 1840 korun a vy je zaplatíte!“

Zkrátím to: nedoplácela jsem nic. Ale paní vedoucí stejně vyhrála, protože jsem si v rozčílení nezkontrolovala kvalitu práce na místě, ale až po příchodu domů:

final

 

Zkrátka a dobře, do butiku Venusi už fakt nikdy! Zvlášť s tak hulvátským přístupem personálu, jako dnes předvedla „paní vedoucí“!

7 komentářů u „Vřelé nedoporučení – butik Venusi“

  1. Kdo myslela, že seš? A o co ti mělo jít? o.O

    To je k zvencnutí. Člověk se bojí vylézt z domu, když potřebuje jakejkoli servis, jakoukoli službu. Bojí se, že to dopadne nějak takhle nebo že mu tu věc ještě poškoděj a stejně z něj budou mámit prachy.

  2. Též by mňa zajímalo, za koho tě měla a o co ti mělo jít. Sa poděl, aspoň bude prdel.

    Já sa přiznám, že jsem též byla hnusná na jednu paní. Paní si přišla, že chce konzervu Miamor s 95% masa. Já se jí omluvila, že máme jen to, co v tom regále vidí (fakt nemáme ještě megasklad na věci, které máme skladem, ale nevystavujeme, aby se neprodávaly nebo co), a byly tam kapsičky Miamor.

    Paní, znovu vysvětlila, že chce jen kapsičky Miamor, že je má ozkoušené, a že ty jediné kocour žere, protože mají 95% masa, třeba tuňáka a kalamári. Tak jsem jí nabídla konzervu Cat natura tuňák a kalamári ve stejné kvalitě (možná v lepší, páč do tej konzervy zapracovávají maso výhradně z Ekvádoru – tedy ryby z přirozených lokalit a ne sádkové z velkoobchodu na Thaiwanu, jako drtivá většina). Paní mi opáčila, že chce jenom tu konzervu od Miamoru s 95% masa. Znovu jsme sa omluvila, že máme k prodeji pouze vystavený sortiment. Abych to zkrátila.

    „Víte co, mladá paní…. Máte v podstatě tři možnosti. Buď si vyberete ze sortimentu Miamar, který tu máme, nebo si zajdete na koupit do prodejně, kde ty konzervy mají a nebo dáte na moji radu a vezmete si stejně kvalitní konzervu s požadovanou příchutí mnou doporučené Cat Natury. Ale já na vás nemám čas a díky tomu, jak jste protivná ani chuť.“
    Otočila jsem sa na patě, šla příjmat zboží a zapisovat VLP, ženské si nevšímaje. Nakonec přišla s tou kapsičkou. Namarkovala jsem , poděkovala, rozloučila se. Kdyby mňa tolik nesrala, mohla být o něco chytřejší, jenže lidi sú protivní a myslí si, že si na prodavače mohou dovolit všechno.
    Paní s tou kočinčinou v šestihranném akváriu to štěstí neměla, tu jsem na tvrdo vykázala z prodejny. To už byla idiocie prvního řádu.

  3. To se divím, že jsi je tam všechny nezakousla. Lemplovitost holt světem vládne. Zřejmě je jim úplně jedno, co si o nich zákazníci myslí.
    Šla bych paní vedoucí tím křivákem dodatečně umlátit:)

  4. Vazena pani Xaverova, vzhledem k tomu, ze zde uvadite nepravdiva obvineni, nezaplatila jste nam doposud doplatek provedene opravy, zverejnujete prapodivne fotografie, neodpovidate na zdvorile dotazy damy, ktera vam opravu. delala a chtela se s vami domluvit co se vam na oprave nelibi,to jen potvrzuje vase podivne nestandardni chovani a vyzyvame vas taktez verejne, at okamzite odstranite z medialniho sveta a tedy I z techto stranek nepravdive a lzive udaje. V opacnem pripade mame nashromazdeno o vasem jednani mnoho dukazu, ktere nas pravni zastupce preda prislusnym organum, nebot poskozujete svym nepravdivym prispevkem dobre jmeno mnoha serioznich lidi, kteri jsou pripraveni se vasemu neserioznimu chovani adekvatne branit.
    PS: bohuzel vam ani tyto stranky nefunguji taj, jak by mely, ale to je opet jen neco o vas…

    vas timto taktez verejne, at z medialniho sveta nestahnete tento je

    1. Vážený anonyme,

      Ze strany butiku Venusi nedošlo k jedinému pokusu o kontakt. Můj e-mail je zde volně k dispozici, na těchto stránkách je i kontaktní formulář a toto je jediný kontakt, který jsem z Vaší strany obdržela. Vaše informace o tom, že se mě někdo pokoušel kontaktovat, nejsou pravdivé – pokud máte takové zprávy, prosím, zveřejněte jejich kopie.

      Prosím, pokračujte. Nezapomeňte přitom zveřejnit originál objednávky, který jste mi nevydali zpět.

      Možná máte pocit, že zastrašování je ten správný způsob, jak s někým jednat. To je ale Váš problém, nikoli můj. Vzhledem k tomu, že neuvádíte ani své jméno ani žádný kontakt na Vás, beru Vaše vyjádření na zřetel a dále se jím nebudu zabývat.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *